Argghh ! Pening-2

ASSALAMUALAIKUM..

Syukur ke atas Ilahi kerana kita d'beri peluang untuk hidup sehingga hari ini..yes, hari ni dahh masuk bulan februari..wahh! cepat betul masa berlalu kan ?? Uhuhu..Sayang betullah tak datang sekolah dua hari yang lepas..ini semua d'sebabkan demam !! adoii, kalau tak datang sekolah n tak sakit tak pe lahh juga kan ?? *ceh aku ni*..malam ni baru kurang sikit demamnya..ehehe..kalau kurang tu apa lagii..menghadap laptop lahh kerja aku..huahaha..*tak ada kerja betul*..adoii, ini yang memeningkan kepala aku !! waktu aku tak datang sekolah, cikgu buat PBS lahh pulak >,< .. ish-3, nasib baik lahh PBS tu senang jerr..kalau tak......habis lahh aku -_- .. tapi, penat lahh..kalau d'ikutkan, macam setiap hari je buat PBS tu..pening k pening ! tapi, tak pe jugak..sebab kadang-2 cikgu bagi baca buku dulu sebelum buat PBS tu..uhuhu..*itupun kalau ingat*..hahax XD ..okayy-2, sampai d'sini saja lahh cerita yang hendak d'sampaikan..dahh tak ada idea nak taip lagii.. =P haha..semoga berjumpa lagii, Happy Febuary semua :D

WASSALAM..

 p/s : banyak kerja sekolah yang tak siap lagii !! >,<
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca ^_^

No comments: