Facebook dahh berubah ?

ASSALAMUALAIKUM..

Hyee Readers :)) Dahh pukul 11.00 pagi ni..tapi, rasa mengatuk lagii..*tidur lambat lahh ni*..yupp, memang tidur lambat punn..hehe..biasa lahh..hari ni kan cuti..so, semalam tidur lahh lewat sikit..sikit ajerr..tak banyak punn..hehe..okayy-2, urmm..facebook dahh berubah eh ?? tak tau punn..sebab dahh lama tak bukak fb..hari ni baru bukak fb..selalunya just bukak twitter dan blog jerr..tak bukak fb sangat sebab fb sekarang semakin membosankan -_-..bagi saya je lahh..bagi korang, tak tau lahh..hehe..bila dahh tengok perubahan facebook dari masa ke semasa..jadi rimas lahh pulak..saya rasa, elok lagi yang lama punya..just simple jerr..saya ni, jenis suka yang simple-2 jerr..tak suka yang terlalu merimaskan..profil facebook sekarang dahh jadii timeline..ohh my !! ada yang suka and ada yang tak suka..kalau bagi saya, boleh lahh..macam-2 betul..kalau sekarang ni profil fb dahh jadi timeline..nanti apa pulak yang dieorang nak reka..haish, dunia-2 :3 .. okayy lahh..sampai d'sini saja lahh cerita yang hendak d'sampaikan..maafkan saya kalau entry ni sikit sangat..kalau tulis banyak kan nanti tak ada siapa yang nak baca..sedih :'( ..lagi punn, tak ada idea nak tulis ni..huhu..semoga berjumpa lagii :) Have a nice day friends :D

WASSALAM..

 p/s : kerja sekolah masih tak siap lagii >,<
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca ^_^

No comments: